HELLO GRANNYPANTS

Aller først: legg merke til hvordan jeg har brukt billige photoshop-effekter for å skjule at jeg har kviser, celulitter og er sminkeløs. Bildet tatt i speilet på ordentlig fjortisblogg-vis kan jeg forsvare med at jeg skal vise frem alt jeg har på kroppen.

Men så! Kan du se på bikinien, eller stranddrakten siden den ikke tåler vann, jeg har laget ferdig i dag. Litt stor i bysten, som alle andre overdeler jeg har, men det justerer jeg på senere hvis jeg noen gang kommer til å bruke den. Begge deler er foret, mest fordi jeg først lagde de i hvit bomull for øvning, og likegjerne festet det som for etterpå.

Og shortsen gjør ikke akkurat underverker for HUGE hoftekompleks, men jeg satser på en overbærende fare for nipslip som et distraksjonsmoment.

Alt i alt: Jeg er fornøyd med mitt første (ordentlige) forsøk på å gjøre stoff om til klær.








2 kommentarer:

Anne Cathrine Johnsen | 4. juni 2012 kl. 22:24 sa...

Den der var helt sykt fin! Jeg vil ha sånn!

{ Trille } | 6. juni 2012 kl. 22:06 sa...

Så fin den var! Flink! Flott øving til ESMOD dette her. :)

Legg inn en kommentar

Drevet av Blogger.

Søk i denne bloggen

 

Copyright © 2010 Ma Petite Armoire All Rights Reserved

Design by Dzignine