Status

Til dere som venter på masse bloggposter og innholdsrike innlegg; hang in there! Men siden jeg tenker at dette først og fremst skal være en type "sånn her gjør jeg på skolen og dette har jeg faktisk lyst til å dele med folk"- blogg, er det ikke så mye jeg kan komme med foreløpig. Stort sett dreier ferien seg om jobb, og siden det allerede finnes blogginlegg om det, er det ikke så mye mer jeg har å dele. En ukes kjærlighetsferie i Cannes i august blir ferien i år, men det er greit nok for meg. 

Ellers er det kanskje noen som er interessert i å vite hvordan hudprosjektet mitt går, og det kan jeg forsåvidt skrive om snart. Kommer nettopp fra en time hos hudpleier med diamantsliping og dyprens, og jeg skal virkelig skåne dere for synet. Jeg ligner på en gris med kviser, en svett gris, med langt hår og joggebukse. 

Hva biografi-prosjektet angår, kom jeg hjem til en gave fra mor i ettermiddag:



En biografi om Amalie Skram, min favorittdeterminismeforfatter! Mål for sommeren: fullføre, sammen med de seks andre bøkene jeg leser. For øvrig bør alle boklesere registrere seg på www.bokelskere.no, en FANTASTISK nettside hvor man kan organisere alle bøker man har lest eller vil lese. Så langt er boksamlingen min ca. 40% barnebøker.

Nå skal jeg lakke negler og vaske sjokolade av jobbkjolen, gråte litt over hvor stygg jeg ser ut, og spisse øyenbrynsblyanten til i morgen tidlig.


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Drevet av Blogger.

Søk i denne bloggen

 

Copyright © 2010 Ma Petite Armoire All Rights Reserved

Design by Dzignine